Kakadu naar Kununurra via Katherine NP - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie - WaarBenJij.nu Kakadu naar Kununurra via Katherine NP - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie - WaarBenJij.nu

Kakadu naar Kununurra via Katherine NP

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 September 2009 | Australië, Sydney

Vrijdag de 18e:
Vroeg opgestaan e de spullen inpakken. Op weg naat Katherine NP. Onderweg een stop bij Mary river roadhoudhouse. Daar komen we mensen tegen uit Moordrecht en raad eens?.. Ze kennen mensen die wij kennen. In Katherine een tent gekocht alsmede wat proviand en luchtbedden. Naar de camping Low Level park. De nieuwe tent opzetten en daarna zwemmen. Voor het slapen gaan een BBQ met worst en burgers.

Zaterdag 19-9 :
Echt vroeg op want om 9.00h gaat deboot naar de Katherine Gorge. We doen de 3 Gorges(kloof) tocht incl.
zwemmen op de terugweg bij de laatste overstap. Op de terugweg nog even bier halen en tanken en dan terug naar de camping om weer te zwemmen. 's avonds uit eten bij de bistro incl. muzikale begeleiding van een zangert.

Zondag de 20e:
Weer vroeg op want een lange rit(600km) naar Kununurra. Onder weg bij Timber creek zagen we een oude(1928) auto die al van argentinie naar alaska was geweest en nu een rondje Australie deed.
Op de grens met West Austr. wordt je gecontrollerd of je geen grente en fruit bij je hebt ivm vliegjes ofzo.
De camping ligt tegen het national Park Mirimar, dit zijn de kleine Bungles Bungles waar we morgen heen rijden. We staan onder een boabboom wat typisch is voor dit gebied

• 21 September 2009 - 06:44

Jankees:

Hi Martin en aanhang, al lezend ziet het er wel erg gezellig en ontspannen uit. Pas je op voor krokodillen of zitten die daar niet? De dames op de foto lijken zich wel te vermaken. Zelfs die kleine ziet er onder de indruk uit, zal er ook wel mmoi zijn.
    Geniet en rij voorzichtig
    Jankees

• 21 September 2009 - 18:33

Aart En Foppie:

Het ziet er GEWELDIG uit!!!!
    Wij zijn een beetje jaloers!! (lol)
    We zijn het laminaat aan het leggen!!! Is mooi!!!!
    VEEL PLEZIER!!!!!!!!!
    Groetjes van Aart en Foppie

• 22 September 2009 - 09:24

Yolanda En De Mannen:

Wat spannend allemaal springende krokodillen, de meiden kijken hun ogen uit denk ik en wat een indrukken, ik denk dat Joy staat te trappelen van entiousiasme, ik hoor haar al schreeuwen, en Gwen zal het zeker ook geweldig vinden, en straks heleboel verhalen vertellen, veel plezier met jullie avonturen tocht doei doei

• 22 September 2009 - 11:20

Opa Oma Peertje:

Hoi allemaal,
    Leuk om jullie verhalen te lezen en om de mooie foto's te bekijken, de Sms-jes komen ook goed aan. Geniet er nog maar lekker van en als jullie terug zijn zijn er ook weer ........PEERTJES Groetjes opa en oma

Kees Arianne Frank en Maaike

• 22 September 2009 - 13:47

Daantje:

Hoi Hoi,

Zit net ff wat verslagen en foto's te bekijken, gaat wel lekker daar geloof ik. Heerlijk, geniet ervan.

Astrid: Alfred is Zaterdag nog naar Tiesto geweest, hij miste je wel, hihi.

Veel plezier,

Daantje en de rest

• 23 September 2009 - 11:49

Ingrid Hazebroek:

Nou zeg zijn jullie ineens down under wat gaaf zeg! en leuk ook zo'n site. Heel veel plezier en wil ik graag nog meer lezen op site. Tot horens.

• 23 September 2009 - 12:15

Leen En Do:

dit zijn nog mooie foto,dat zal nu niet meer lukken want alles zal nu wel rood zijn, jammer neem de rest maar in holland we hebben er hier geen last van en het is hier ook goed weer.Verder nog veel plezier en geniet er nog maar van,de tijd is zo voorbij.

• 23 September 2009 - 19:32

Jacqueline:

leuk om zo te ervaren wat jullie allemaal daar beleven. Namens Manouck: bedankt voor de lieve kaart. Leuk dat jullie aan haar gedacht hebben.
    Nog veel plezier!

• 23 September 2009 - 20:07

Astrid:

Wat een leuke manier om op de hoogte te blijven van wat jullie aan de andere kant van de wereld meemaken. En wat een mooie foto's... ze lijken zo uit een reisgids te komen!
    Geniet lekker van dit grote avontuur en Hollandse groetjes voor jullie 7 van
    Astrid

• 24 September 2009 - 17:41

T T En T:

Hay allemaal,hoop dat alles goed gaat.Hier gaat alles prima.
    Ed nog een nachtje slapen en dan ben jarig.
    Een hele fijne dag toegewenst van je Tante Tien

• 24 September 2009 - 17:56

Fred:

Zo te zien en te lezen vermaken jullie je daar wel. Jammer dat alle leuke dingen zo snel gaan maar zullen jullie er mooie herinneringen aan over houden. Nog veel plezier gewenst Els en Fred