We zijn d'r weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie - WaarBenJij.nu We zijn d'r weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie - WaarBenJij.nu

We zijn d'r weer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Maandag 12 oktober.
We staan om ongeveer 7.00h op want het is vandaag vertrekdag. We ontbijten en maken nog een paar boterhammen voor onderweg klaar. De koffers kunnen nu dicht. We maken nog een reisverslag voordat we weggaan. Dit hadden we al eerder willen doen terwijl we hier in Perth zijn maar gek genoeg ontbreekt ook hier de tijd en moet je er echt voor gaan zitten want anders komt er niks van. Er ontstaat net voor vertrek paniek. Joy heeft maar 1 sok en waar de ander is weet niemand. De koffer met sokken zit al helemaal ingeseald en het is teveel moeite om die weer open te maken. Dan meer geen sokken is de conclusie. De taxi die Henk en Rita voor ons besteld hebben staat keurig om 11.15h op de stoep en het inladen kan beginnen. Edwin upload nog ff snel het verhaal en dan kunnen we gaan. Bij het inchecken weer een probleem. De koffers zijn in totaal 8 kg te zwaar maar ook de handbagage mag maar max.7 kg wegen van Quantas waarmee we naar Singapore vliegen. Van de KLM waarmee we naar A'dam vliegen mag de handbagage 12kg wegen. Lekker duidelijk. De koffers gaan open en we proberen zoveel mogelijk het overgewicht te verdelen over de handbagage welke nog geen 7 kg weegt. Gelukkig mag de laptop van Edwin buiten beschouwing gelaten worden en dat scheelt weer een paar kilo. Het lukt en eindelijk kunnen we verder. De vlucht verloopt voorspoedig en in het begin van de vlucht vliegen we langs de westkust van Australie. We herkennen een aantal plaatsen zoals Geraldton. We hoeven in Singapore maar 2 uurtjes te overbruggen en na het inchecken en naar de volgende gate lopen hebben we nog ff de tijd voor een volle poepluier van Joy. Het vliegtuig is niet vol en er blijven genoeg plekken over om voor iedereen een iets ruimere slaapplaats te creeeren. Ook hier weer een persoonlijke TV met films, series en ander entertainment. We kunnen allemaal wat slapen en als we weer wakker worden is er al ontbijt.Ondertussen is het dan dinsdag de 13e.
We landen een half uur eerder dan gepland en ook de koffers komen vlot van de band. We mogen het land weer in van de douane en buiten staan ome Ton en vader Leen met de auto's te wachten. Om 7.00h zijn we op de knibbelweg. De koffie staat klaar incl. een gevulde koek.
Astrid voelt zich fit genoeg en na een verfrissende douche gaat ze om 8.00h naar d'r werk. De 2 andere dames gaan slapen en Martin begint aan het uitpakken van de koffers. Dan blijkt de verloren sok dus ergens onder in de handbagage te zitten. We kunnen terugkijken op een mooie reis met veel indrukken en ervaringen. Hierbij willen we diegenen bedanken die de zorg op zich hebben genomen voor het nalopen van onze huishoudens. Ook bedanken we iedereen voor de leuke reacties en het meeleven.

• 13 Oktober 2009 - 19:21

Mirjam:

te gek zeg! Ik schrok wel even toen ik astrid vanmiddag aan de phone had! Was helemaal in de veronderstelling dat jullie daar nog zaten hahahahahaha
    Gelukkig hebben jullie het enorm naar jullie zin gehad en dat telt!!!

• 11 November 2009 - 11:19

hoi familie met de 2 blonde meisjes.
    wat leuk om zo opeens wat te horen.
    ik ben onderhand ongepland ok weerv terug in NL en kijk terug op een mooie reis. ik ben mijn camera verloren op de laatste dag. dus elke foto van mijn verblijf daar zou ik heel erg tof vinden.
    kees@keeskramer.eu dat is mijn mailadres.
    groetjes Kees