Wachten in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie - WaarBenJij.nu Wachten in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Familie - WaarBenJij.nu

Wachten in Singapore

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 September 2009 | Singapore, Singapore

We zijn nu na een 12 urige vlucht aan het wachten op het vliegveld in Singapore. Je hebt hier overal computers staan met internet verbindin dus we grijpen deze kans om te laten weten dat we vertrokken zijn.
De vlucht is goed verlopen en de dames hebben zich prima vermaakt en ook goed kunnen slapen. Wij ook want het vliegtuig was niet vol dus we hadden lekker de ruimte.
Zojuist genoten van een heerlijke elektronische voetmassage. Buiten is het 31 graden maar binnen merk je daar niks van.

Groetsels van de 7

• 12 September 2009 - 11:08

De Buren:-):

Ik hoop dat de volgende etappe ook zo plezierig verloopt.
    Groetjes.

• 12 September 2009 - 11:50

Remco En Denise:

Hallo familie op avontuur!!

Heel, heel veel plezier gewenst en een hele goede reis!! Geniet er lekker van :)

We gaan jullie zeker volgen hier en als jullie terug zijn, horen we graag een live-verslag... ;-)

Greets uit Gouda,
    Remco en Denise

• 13 September 2009 - 08:08

Ledo:

Heel veel plezier in Australië.
    Geniet ervan!

• 15 September 2009 - 12:08

Jankees:

Hoi Martin, Lekker he zo'n modern vliegveld met alles er op en eraan. Gelukkig hebben de dames lekker geslapen dan duurt de reis niet zo lang voor ze. Klint alsof je gestrekt hebt kunnen slapen. Veel plezier op volgende stuk van de reis.
    Jankees

• 15 September 2009 - 17:05

Pa Leen En Ma Gré:

Vanuit Krimpen a/d Lek!!Hele fijne vakantie!!!
    Groetjes van opa en oma peertje en oom Aart en tante Foppie

• 16 September 2009 - 12:32

M+C+C:

fijne vakantie hé?? En ik hou jullie in de gaten!!
    Groetjes mirjam+ christian+ corné

• 16 September 2009 - 13:36

Yolanda En De Mannen:

Fijn dat de vlucht goed is verlopen, ook met de dames, geniet er maar van in downunder heel veel plezier greetings mate doei!!